Fysioterapi

Din fysioterapaut i Oslo

fysioterapi osloVisste du at fysioterapi har eksistert i Oslo siden 1895? I 1897 ble det etablert fysioterapi skole, da kalt Christiania.

Korrekt diagnose og effektiv behandling

Fysioterapeuten vår Fredrik jobber også deltid på Lovisenberg Diakonale Sykehus. Et sykehus med et solid rykte.

Vi ønsker å være like seriøse og gi våre pasienter den oppfølgingen de fortjener. Om du oppsøker oss på vår klinikk på Bjølsen, vil du få god tid sammen med fysioterapeuten, der han vil undersøke deg for å gi deg korrekt diagnose og behandling.

Du vil merke at vi samarbeider tett på klinikken, ved behov kan vi også be en annen terapeut sjekke noe for å komme til bunns i problemet slik at vi får orden på deg og problemet ditt.

Behandlingen hos oss kan være en en kombinasjon av fysioterapi – kiropraktor – massasje, eller andre behandlingsformer.

Fysioterapi behandler et bredt spekter av plager

De fleste som oppsøker vår klinikk på Bjølsen i Oslo kommer med vond rygg eller nakke. Visste du at fysioterapi også kan hjelpe deg med andre smerter fra ledd og muskler som krystallsyken, skuldersmerter, hoftesmerter, ankelsmerter eller hodepine?

Har du en strekk eller en skade i muskel eller smerter i et ledd vil være fornuftig å få undersøkt av en fysioterapeut. Skulle det vise seg å være noe vi ikke kan hjelpe deg med kan vi på klinikken henvise deg videre til rett person, enten det er fastlegen, en kiropraktor eller en spesialist.

Kiropraktoren på klinikken har henvisningsrett til spesialister og MR/røntgen. Ved behov sender vi også ut til andre klinikker og terapeuter.

Bestill time til fysioterapi i dag

Bestiller du time hos oss kan vi love deg rask og effektiv behandling. Bestill time via våre nettsider eller besøk oss i våre trivelige lokaler på Bjølsen i Oslo

Ønsker du mer informasjon fra Den Gode Rygg? Klikk på lenken for mer om Fysioterapi!

Nettside utviklet av Fevaag Web Consulting